مهدیار 313

یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی

مهدیار 313

یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی

مهدیار 313

به امید ظهور مولا و سرورمان حضرت حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
امام مهدى علیه السلام :خدا با ما است و نیازمند دیگرى نیستیم . حق با ما است و باکى نیست که کسى از ما روى بگرداند

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم
یک جایی هست که شما شک ندارید که آقا صاحب الزمان (عج) در آنجا حضور دارند، آن هم روز عرفه در صحرای عرفات است.
یکی از بزرگان خدمت آقا صاحب الزمان(عج) رسید، می پرسند آقا ما شما را در عرفات کجا پیدا کنیم؟ آقا فرمودند بروید خیمه ای که روضه ی عمویم عباس(ع) برپاست.
معصوم می فرماید: پیش امام سجاد (ع) نام حضرت عباس (ع) که می آمد حضرت تاملی می فرمود، یک بغضی گلوی مبارک را می گرفت و می فرمودند: خدا عمویم عباس را بیامرزد، عجب بصیرتی داشت.
عبارتی از اباعبدالله الحسین (ع) نقل شده، وقتی حضرت رسیدند بالای سر حضرت عباس (ع) فرمودند: جانم به فدایت برادر بلند شو برویم. امام معصوم به غیر معصوم می گوید جانم به فدایت.
ایشان چه شخصیتی داشتند که رفتنشان امام معصوم را مستاصل کرد.
زیارت نامه ی حضرت عباس (ع) از معصوم نقل شده، وقتی این زیارت نامه را می خوانید یک عبارتی دارد که تن آدم را می لرزاند، امام صادق فرموده: لعنت بر هرکس که توی عباس را نشناخت. ملعون است کسی که عباس (ع) را نشناسد.
برای شناخت امام حسین(ع) چاره ای نیست جز این که از عباس شناسی شروع کنید. اصلا حرم اباعبدالله (ع) که می خواهید بروید اول به حرم حضرت عباس (ع) می روی عرض ادب می کنید بعد به حرم سیدالشهدا (ع) می روید.
نام ورود به قلب اباعبدالله (ع) نام مبارک حضرت عباس (ع) است و نام ورود به قلب حضرت عباس (ع) نام امیرالمومنین (ع) است.
وقتی ملعون شمر امان نامه برای حضرت عباس (ع) فرستاد، حضرت امان نامه را پاره کرد، اشک می ریخت. می گفت شمر چه در من دید که جرات کرد برایم امان نامه بیاورد. خدایا ببخش، من کجا کم گذاشتم کجای رفتار عباس غلط بود.
در تاریخ آوردن که حضرت عباس (ع) را دیدن که یکی یکی برادرانش را قبل از خودش به میدان می فرستد. از حضرت سوال کردند یا عباس چرا اول برادرهایت را به میدان می فرستی؟ فرمود امروز امامم داغ برادر می بیند می خواهم در داغ برادر دیدن هم شبیه او باشم.
چقدر به این فکر کردید شبیه امام زمانمان باشیم؟ عباس (ع) مبنا را به این گذاشته بود که هر چه بیشتر خودش را شبیه امام زمانش کند.
برای رسیدن به امام زمان (عج) باید شبیه عباس بود، به این فکر کنید اگر حضرت عباس(ع) الان می بود کدام بار مانده ی حضرت حجة ابن الحسن عسکری را بر می داشت، منم همان کار را انجام بدهم.
التماس دعای فرج


نظرات  (۱)

سلام علیکم
بسیار عالی
به بافرهنگ نیز سر بزنید
http://bafarhang.blog.ir/
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنونم
حتما

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی