مهدیار 313

یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی

مهدیار 313

یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی

مهدیار 313

به امید ظهور مولا و سرورمان حضرت حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
امام مهدى علیه السلام :خدا با ما است و نیازمند دیگرى نیستیم . حق با ما است و باکى نیست که کسى از ما روى بگرداند

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، حمید رسایی نماینده مجلس بعدازظهر امروز با حضور در تجمع بزرگ دانشجویی مردمی نفوذ آمریکا از برجام در مقابل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خیر مقدم عرض می کنم به عزیزانی که با دغدغه دفاع از نظام جمهوری اسلامی و هم چنین دفاع ازحقوق ملت ایران امروز در اینجا حضور پیداکردند، این دغدغه ناشی از توجه شما است

متن کامل در ادامه مطلب

وی ادامه داد: دانشجو باید ما مسئولین را رصد کند هر کجا که حرکت ما برخلاف آرمان ها و اصول انقلاب بود و پایمان را از خطوط قرمزی که با خون شهدا مشخص شده و توسط جانشین ولی عصر و ولی فقیه تبیین می شود هر جا پایمان را فراتر بگذاریم وظیفه جنبش انقلابی تذکر و هشدار به ما مسئولین است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: براساس قانون اساسی و فرمایشات مقام معظم رهبری ما فقط خطوط قرمز داریم، ما خطوطی به رنگ دیگری نداریم برای همین شاید حرکت امروز شما نقض خطوط بنفش باشد اما هدفتان دفاع از خطوط قرمز نظام است.

 

رسایی ادامه داد: در این روزها متاسفانه شاهد بودیم فضای بسته جامعه با دستور دولت محترم و با رویکرد این دولت روز به روز در حال افزایش است. پس از مصاحبه روحانی که برای اولین بار منتقدان را با الفاظ بد خطاب نکرد یک هفته بعد هفته نامه 9 دی توقیف شد، کیهان و رجانیوز تذکر گرفتند و وطن امروز به دادگاه ارجاع داده شد. این در حالی است که وقتی نگاه می کنیم می بینیم هیچ یک از رسانه ها خطوط قرمز نظام را نقض نکردند

وی تاکید کرد: تنها جرم نقض خطوط بنفش بوده است؛ پس از این اقدام بلافاصله می بینیم که به بی بی سی مجوز می دهند، به حزبی مجوز فعالیت می دهند که بیشتر اعضای آن قبلا در حزب منحله مشارکت بودند آن ها خطوط قرمز را نقض می کنند و از آن ها حمایت می شود در اینجا حقوق بشر نقض می شود و با آن ها برخورد می کنند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تجمع اعتراضی چند روز گذشته دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس اظهار داشت: در این تجمع طی حرکت ناجوانمردانه کسانی که در اعتراض به کشوری که رهبر انقلاب آن را انگلیس خبیث خیانت می کند تنها به دلیل اعتراض به جنایت های این دولت خبیث به بدترین شکل با دانشجویان برخورد می شود؛ باید نام لانه روباه را بر سفارت انگلیس ثبت کنیم، سفارت آمریکا لانه جاسوسی بود و این سفارت لانه نیرنگ و روباه.

 

رسایی افزود: دیروز با بدترین شکل با افراد برخورد شد در حالی که آقای رحمانی فضلی می گوید این ها بدون مجوز تجمع کرده بودند. باید بداند وزیر کشور اگر فتنه گرانی که امثال مایکل لدینی که امروز آمد و پشت صحنه آن ها را روشن کرد و اگر عناصر مورد حمایت انگلیس روبه روی وزارت کشور بایستند و بخواهند همین آقای رحمانی فضلی را از تاج و تخت بیرون بکشند شما را حمایت نمی کنند همین هایی که کتک خوردند از وزارت کشور دفاع می کنند.

 

شما از این که با وزیر خون خوار فرانسه عکس بگیرید احساس افتخار می کنید

 

وی ادامه داد: ما درگیر برادرانی هستیم مانند برادران یوسف ما درگیر آن کسانی هستیم که چشم شان بسته شده و دیگر آیات روشن را نمی بینند ما حق برادری را به جا می آوریم اما شما نه؛ شما به وعده های انگلیس خبیث اعتماد کردید شما از این که با وزیر خون خوار فرانسه عکس بگیرید احساس افتخار می کنید اما ما پیروزی را معلوم شدن ذلت آن ها می دانیم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: باید وقایع برخورد با تجمع کنندگان مقابل سفارت انگلیس را پیگیری کنیم. شما دانشجویان حرف تان را بزنید اما خسته نشوید این مطالبه گری باید صورت بگیرد.

 

نقطه اصلی که دوره پسا توافق را مورد هدف قرار داده اراده انقلابی ملت ایران است

 

رسایی تاکید کرد: نقطه اصلی که دوره پسا توافق و یا توافق آن را یکجا مورد هدف قرار داده اراده انقلابی ملت ایران است.

 

وی ادامه داد: در این دوره منتظر برداشتن تحریم ها نباشید که باقی می مانند منتظر نباشید که تهدید به حمله نظامی نشویم بلکه این مسئله متحمل تر است خودشان این را می گویند و شواهد هم این را نشان می دهد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: بعد از توافق ژنو به ظریف گفتم براساس آنچه که گفته می شود اگر به آنچه که باید عمل کنید عمل شود تنها تحریم های هسته ای لغو می شود اما تحریم های مربوط به دفاع از تروریسم و صنایع موشکی باقی می ماند آیا این درست است؟ وی در پاسخ گفت ما فقط در بحث هسته ای مذاکره می کنیم

مهدیار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی