مهدیار 313

یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی

مهدیار 313

یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی

مهدیار 313

به امید ظهور مولا و سرورمان حضرت حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
امام مهدى علیه السلام :خدا با ما است و نیازمند دیگرى نیستیم . حق با ما است و باکى نیست که کسى از ما روى بگرداند

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


دوستان گرامی لطفا کمی تأمل بفرمایید

 ایرانیان بیشتر کجا سفر می کنند:؟


1- ترکیه :
بیشتر آمار مسافرت برای ترکیه می باشد که حدود 6 میلیون سفر در سال می باشد و اگر هزینه هر نفر با خرید به طور متوسط سه و نیم میلیون تومان در نظر گرفته شود کل این هزینه بالغ بر 21 هزار میلیارد تومان خواهد شد که حدود 30 برابر مسافرت های حج تمتع به عربستان می باشد.

2-مالزی:
در سال حدود 75 هزار نفر به مالزی سفر می کنند که هزینه هر نفر با خرید حدود 4 میلیون تومان برآورد می شود که کل این مبلغ 300 میلیارد تومان است.

3-تایلند :
در سال حدود 80 هزار نفر به تایلند سفر می کنند که هزینه هر نفر با خرید حدود 4 میلیون برآورد می شود و کل این مبلغ 320 میلیارد تومان است.

4_ امارات:
در سال حدود 280 هزار نفر عازم امارات هستند که هزینه هر نفر با خرید بطور متوسط 2/5 میلیون تومان برآورد می شود که کل این مبلغ 700 میلیارد تومان است .
5_حج تمتع :
امسال حدود 64 هزار نفر عازم حج تمتع بودند که هزینه هر نفر با خرید حدود 11 میلیون تومان برآورد می شود که کل مبلغ 704 میلیارد تومان می شود..

نتیجه گیری:



در سال بیش 25 هزار میلیارد هزینه مسافرت به 5 کشور بالا توسط ایرانیان می باشد که کل سهم عربستان حدود 2/7 هزار میلیارد تومان می باشد( که علاوه بر آن قسمت عمده هزینه حج به حبیب کاروان های ایرانی هواپیمایی بر می گردد) که این یعنی کمتر از 10 درصد و اگر منصف باشیم هزینه ای که فقط به کشور عربستان تعلق می گیرد را در نظر بگیریم کمتر از 5 درصد کل مسافرت های خارجی ایرانیان به این پنج کشور است .می شود.
ولی هنگام توهین به مقدسات و سفر حج کل معنویات این سفر به فراموشی سپرده شده و عدد مغرض به فکر فقرا و اولویت های داخل کشور و یا تحریم حج می افتد.
ولی با دیدن آگهی های تبلیغاتی برای چهار کشور دیگر هیچ گونه اعتراضی ندارند
در ضمن هزینه سفر به کشورهایی حاشیه دریایی خزر و روسیه و اروپا و آمریکا و کانادا و غیره در این محاسبات منظور نشده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی