مهدیار 313

یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی

مهدیار 313

یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی

مهدیار 313

به امید ظهور مولا و سرورمان حضرت حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
امام مهدى علیه السلام :خدا با ما است و نیازمند دیگرى نیستیم . حق با ما است و باکى نیست که کسى از ما روى بگرداند

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند متعال در سوره مائده می فرماید؛ دوست ترین افراد به شما مومنان کسانی هستند که می گویند ما مسیحی و نصرانی هستیم. دلیل آن چیست؟ چون آن ها مستکبر نیستند، یعنی اصل جریانی که در مقابل حقیقت ایستادگی دارد استکبار است. اگر حقیقت به درستی به آن ها عرضه شود می پذیرند.
یکی از یاران امام حسین (ع) به اسم وهب نصرانی کسی که خیلی نماز نخوانده، روزه نگرفته و شاید در طول عمرش حج هم نرفته بود. حضرت عیسی را خاتم الانبیا می دانست. اما بر می گردد و حالا که برگشته محکم پای امام حسین (ع) می ماند.
مادر وهب شاهکاری می کند که بسیار زیباست وقتی سر پسرش را برایش می آورند ایشان سر را پرت می کنند و می گویند چیزی که ما در راه خدا داده ایم را پس نمی گیریم.
وهب نصرانی یک کلید راه و یک مسیر روشن برای من و شماست که امام حسین (ع) روشن کرد.
یعنی این مسیحی ها اگر حق بر آن ها عرضه شود برمی گردند، مسیحی  دیگری که در کربلا حضور دارد و برای بریدن سر امام حسین (ع) می آید چون هیچ مسلمانی حاضر نمی شود این کار را انجام دهد. وقتی این فرد جلو می آید خواب دیشب خود را به یاد می آورد که در عالم رویا حضرت مسیح (ع) به ایشان گفتند که مرا پیش پیامبر(ص) سر افکنده نکنید، و او بر می گردد.
متاسفانه یک نامسلمان یک چیز شبیه به تکفیری ها و داعشی ها به اسم شمر ابن ذی الجوشن این کار را انجام می دهد.
شمر یک نامسلمان بود نه به این معنی که نماز نمی خواند و یکسری احکام را انجام نمی داد، بلکه شمر مستکبر بود.
نمازی که این تکفیری ها می خوانند و به اسم قرآن و پیامبر(ص) سر می برند، این ها وقتی امام زمان(عج) را نمی شناسند مثل همین نماز خواندن ابلیس است، از ابلیس بیشتر می توانند نماز بخوانند ابلیس شش هزار سال عبادت کرده بود!
متاسفانه امروز داعش خودش را منتظران امام زمان(عج) معرفی می کند و جهان مسیحیت با این تبلیغات این مسئله را دارد باور می کند.
نگذارید نگاه مسیحیت به حقیقت امام زمان(عج) منفی شود. اصل حقیقت امام زمان(عج) را به جهان مسیحیت معرفی کنید برای مثال کلیپ با زیر نویس انگلیسی بسازید و حضرت را درست معرفی کنید، این حداقل کاری است که می توان برای امام زمان(عج) انجام داد.

التماس دعای فرج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی